Skip to main content

Branding

Jouw visuele identiteit

Jouw merk, bedrijf of project moet tot in de puntjes vertegenwoordigd worden in een visuele identiteit. Zowel online als offline. Hierin wil je dat je de juiste boodschap uitdraagt naar de juiste doelgroep. Zo zijn vormen, kleuren en vele aspecten als fotografie en indeling belangrijk. Veel draait hierin om psychologie en gevoel. Daarom werken we intensief met jou samen in een proces naar een identiteit die jouw organisatie vertegenwoordigt.

Logo
Huisstijl
Huisstijlhandboek

Rebranding: Nieuwe frisse identiteit

Ook als volwassen bedrijf is het niet vreemd om je logo en huisstijl te updaten. De tijd verandert net als je identiteit. Zo bieden we ook een rebranding traject voor een nieuwe frisse identiteit die mee gaat met de tijd. Neem contact op voor een vrijblijvende offerte.

ContactOfferte aanvraag

Huisstijl

Huisstijl wordt ook wel “corporate identity” genoemd. Het betreft de combinatie van elementen als:

  • Logo
  • Kleuren
  • Lettertypes
  • Fotografie

Alle visuele elementen die de identiteit van een organisatie bepalen dus. Dit verhoogt de herkenbaarheid van het bedrijf of merk en biedt een differentiatie ten opzichte van de concurrentie.

Huisstijlhandboek

Een huisstijlhandboek geeft richtlijnen die houvast bieden bij het gebruik en consistent doorvoeren van de huisstijl. Door het volgen van deze specifieke huisstijlrichtlijnen bij interne en externe communicatie, ontstaat er een herkenbare en eenduidige uitstraling.

Offerte aanvragen

Binnen 24 uur antwoord.

    Ik kom snel bij je terug met een passend voorstel!

    Met vriendelijke groet,
    Darcey van Blittesrwijk


    Contact
    Tel: 06 42 5959 36
    Mail: info@booja.nl

    The creative studio for you